Termeni şi Condiţii Service
Serviciile noastre de reparaţii cuprind pregătirea vizitei de service (de exemplu, acordul privind programarea pentru vizita de service), servicii de reparaţii şi servicii post-procesare (de exemplu, chestionarul privind satisfacţia consumatorilor în ceea ce priveşte serviciul nostru de reparaţii).
Pentru procesare şi post-procesare, noi şi/sau furnizorii de service şi partenerii vom lua legătura cu consumatorul (clientul) care a solicitat vizita de service prin poştă, e-mail, fax sau telefon. Datele cu caracter personal primite de la client, referitoare la vizita de service, vor fi prelucrate în conformitate cu Declaratia privind datele cu caracter personal publicată pe website-ul ZANUSSI.
Post-procesarea este parte integrantă a contractului nostru de servicii, cu scopul de a ne asigura că serviciul de reparaţii îndeplineşte toate cerinţele relevante şi pentru a putea să luăm în continuare măsuri de remediere - dacă şi atunci când considerăm că acest lucru este adecvat - pe baza feedbackului de la client.